718
911
Taycan tavizsizdir ve günlük kullanım için mükemmel bir spor otomobildir. Çarpıcı oranlar, zamansız ve anında fark edilen tasarım. Geniş iç hacmi ve iki bagaj bölmesiyle dört kişiye konfor ve kolaylık sağlar.
Taycan Corss Turismo, genişletilmiş arka bagaj bölmesi ve daha geniş iç hacmi ile yaşam tarzınıza uyum sağlar. Maceracı ruhu, Off-road Design paketinin karakteristik özellikleri ile daha da vurgulanır.
"Zamanın ötesinde tasarım ve geniş hacim. Eşsiz performans ve günlük kullanıma yönelik çok yönlülük. Çekici dinamizm ve olağanüstü konfor. Yeni Taycan GTS Sport Turismo, zarafet ve pratikliği herhangi bir özelliğinden ödün vermeksizin sorunsuz şekilde bir araya getiriyor."
Taycan için uzak yerlere ulaşmak bile oldukça kolaydır. Performance Plus bataryası, Taycan'a 416 kilometreye kadar (WLT'ye göre) menzil sunuyor. Durma ve şarj etme ihtiyacını azaltıyor, uzun mesafeleri rahatlıkla kat etmenize olanak sağlıyor.
Porsche ruhu, performansı simgeler. Her yönden. Taycan şarj olurken bile güç gösterisi yapar: 800 voltluk mimarisi 270 kW’a kadar şarj gücü üretmektedir. Örneğin Taycan Turbo ideal şartlar¹ altında sadece 5 dakika içinde 100 km'lik (WLTP) menzile ulaşacak kadar şarj edilebilir ve araç sürücüsünün gün boyunca hakkında düşündüğü tek şeye her zaman hazırdır: Sürüş.
¹ En ideal şartlar: > 270 kW, > 850 V’lık CCS hızlı şarj istasyonu, 30°C - 35°C aralığındaki batarya sıcaklığı ve % 5’lik başlangıç şarj durumu.
Tahrik bileşenlerinin etkileşimi, hem teknik hem de duygusal olarak etkileyici performans rakamları sunuyor: Kalkış kontrolü ile aktif olan 560 kW’ye (761 PS) kadar çıkan güç yüklemesi sayesinde, iki motoru Taycan Turbo S’i 2,8 saniyede 0’dan 100 km/sa hıza çıkarır. 918 Spyder gibi bir süper spor otomobille aynı düzeyde kalkış kontrolü performansı deneyimlemenizi sağlar ve bu art arda üretilebilir: 260 km/sa maksimum hıza kadar tekrarlanabilen hızlanma mümkündür.
Ruhumuz için neyin iyi olduğunu ve ona neyin ilham verdiğini hemen anlarız. Taycan, akıcı ancak keskin bir siluet ve dinamik flyline ile birlikte büyüleyiciliği bir anda ortaya çıkarıyor. Arka tasarım, kesintisiz bir ışık şeridi ve cam görünümündeki üç boyutlu harflerden yapılmış ‘PORSCHE’ logosu ile öne çıkıyor. Yeterince gördünüz mü? Kesinlikle hayır.
Hayatımızın en nefes kesen deneyimlerini asla unutmayız. Taycan'ın iç mekanı da etkileyicidir. GT çok işlevli spor direksiyon simidi¹ ve derin sportif oturma konumu, yola çıkmadan çok önce çıkacağınız yolculuğa ilişkin beklentinizi artırır. Yenilikçi kavisli ekrana sahip Porsche Gelişmiş Kokpit, sonsuza dek sürecek heyecan verici bir sürüş deneyimi için özel olarak tasarlanan en son teknoloji konfora da odaklanıyor.
¹ Sport Chrono Paketi ile birlikte; Taycan Turbo S’de standart olarak mevcut.
Mesafe göstergesi ile seyahatinizin tahmini mesafesini belirleyebilirsiniz. Hesaplama kişisel sürüş profilinize, seyahat koşullarınıza ve ilgili model ekipmanına dayanmaktadır. Lütfen size uygun olan seçenekleri seçin. Mesafe göstergesi. Mesafe göstergesi, aracın menzilini etkileyebilecek tüm faktörler göz önüne alınmadığından (örneğin sürüş tarzı, bataryanın yaşı ve durumu vb.) yalnızca tahmini değerler verir. Bu nedenle, elde edilen güncel mesafe belirlenen değerden daha fazla veya daha az olabilir.
Taycan, TaycanCross Turismo ve GTS modellerinin öne çıkan özellikleri hakkında daha fazlasını keşfedin.
Dışını, iç mekanı ve mevcut jantları görüntüleyin
bölümü açSürüş, frenler ve şasi hakkında bilgi al
bölümü açŞarj konsepti, evde şarj etme ve yolda şarj etme hakkında daha fazlasını keşfedin.
bölümü açİç konfor, bilgi-eğlence ve yardım sistemlerini keşfedin.
bölümü açTaycan GTS modelleri ile daha da yoğun E-Performans yaşayın.
bölümü açGeleceği yansıtan ve aynı zamanda Porsche ruhunu anında ortaya koyan üç otomobil. Taycan, Taycan Cross Turismo ve Taycan GTS Sport Turismo modelleri park halindeyken bile bakışları üzerine çekiyor.
Ön tekerleklerin önünde yer alan ve aynı zamanda hava perdeleri adı da verilen yanal hava girişleri, içeri giren havayı tekerler üzerinden tıpkı bir perde gibi yönlendirir ve türbülansı azaltarak aerodinamiği iyileştirir.
Bunların hemen üstünde ise aracın ön kısmının en çok öne çıkan özelliği bulunur: tüm ışık fonksiyonlarını tek bir bileşende birleştiren ve hareket ediyormuş gibi gözüken matris huzmeli dört noktalı LED farlar¹.
¹ Opsiyonel olarak mevcuttur. TaycanTurbo ve TaycanTurbo S'de standart
Araç silueti, dinamik, düz tavan hattı olan “flyline” ile karakterize edilir. Otomatik olarak açılan gömme kapı kolları açıldığında derin, sportif bir oturma düzenine sahip iç tasarım sergilenir.
İki tavan seçeneği mevcuttur: Hafif alüminyumdan yapılmış, ortada bir girintiye sahip konturlu model, motor sporlarından aşina olduğumuz bir şekli meydana getirir. Alternatif olarak, panoramik sabit bir cam tavan ferah ve havadar bir his sunar.
Arka tasarım, kesintisiz bir ışık şeridi ve cam görünümündeki üç boyutlu harflerden yapılmış ‘PORSCHE’ logosu ile öne çıkıyor. Bunların üstünde üç aşamalı bir arka rüzgarlık sistemi biçimindeki Porsche Active Aerodynamics (PAA) yer alır.
Ön ve arka apronlar ve yan etekler, ayırt edici bir tasarıma sahiptir. Dış tasarım görünümü, tekerlek davlumbazları ve benzersiz tekerlek tasarımları ile mükemmel bir şekilde tamamlanır.
Yerden 20 mm daha fazla yüksekliğe sahip Taycan Cross Turismo, olduğu yerde dururken bile günlük hayatın gerektirdiğinden daha çok yönlü olduğunu gösteriyor.
Ayrıca opsiyonel off-road tasarım paketi, ‘‘orta’’ şasi seviyesinde yerden 10 mm daha fazla yükseklik ve ayrıca daha alçak saçak, yan etekler ve arka difüzör için entegre off-road tasarım kapakları sunar.
Aracın profili, ikonik Porsche flyline’a ek olarak siyah (parlak) renkte tavan spoyleri, geniş bagaj kapağı ve düz arka cam içeren Cross Turismo tasarımlı arka kısmı ortaya çıkarıyor ve arkadaki yolcular için daha fazla tavan yüksekliği sağlıyor. Bu özellikler bilhassa, aracın şeklini alan gömülü durumdaki ekstra geniş panoramik sabit bir cam tavan göz önüne alındığında daha değerlidir.
İkinci koltuk sırasının da çok ötesine uzanan bu cam tavan, geçip giden gökyüzünün muhteşem manzaralarını sunar. Opsiyonel olarak temin edilebilen tavan rayları, bir portbagajın pratik bir şekilde monte edilmesini mümkün kılar.
Panamera Sport Turismo'dan ilham alan yeni Taycan GTS sport Turismo, beş kapılı spor otomobil konseptini tamamen elektrikli bir geleceğe taşıyor; arka gövdede büyük bagaj kapağı ile Taycan Cross Turismo'dan, spor yan etekler, jant tasarımları ve şasi ile Taycan'dan esintiler taşıyor.
Daha da dinamik bir duruş için: GTS'ye özel saten siyah boyaya sahip 21 inç RS Spyder Design jant, Taycan GTS Sport Turismo'nun bireysel stilini etkileyici bir şekilde tamamlıyor.
Düzenleme, Porsche’ye özgü şekilde sürücü odaklıdır: 16,8 inç kavisli ekrana sahip ve aydınlatma ve şasi işlevlerini seçmek için Doğrudan Dokunmatik Kontrollü kontrol panelleri ile çevrili olan gösterge paneli dikkati hemen üzerine çekiyor.
Opsiyonel göz hizası ekranı, ana sürüş bilgilerini doğrudan sürücünün görüş alanına yansıtır.
Taycan Cross Turismo’dayken sağ tarafa baktığınızda, başka bir öne çıkan analog özelliği keşfedersiniz: gösterge panelinde opsiyonel pusula ekranı.
Ses, navigasyon ve iletişime yönelik merkezi kontrol üniteniz: Çevrim içi navigasyon¹ içeren Porsche İletişim Yönetimi (PCM). Gösterge panelindeki 10,9 inçlik merkezi ekrandaki PCM ekranı, en önemli fonksiyonlara doğrudan erişim sağlayacak şekilde ayrı ayrı yapılandırılabilir.
¹ Porsche Connect Gerektirir.
Bu panel, devre dışı bırakılabilen bir menü çubuğu aracılığıyla navigasyon, medya, telefon, ayarlar ve Apple CarPlay'e erişim sağlar. Bagaj bölmesi ve şarj kapakları da bu panel üzerinden açılıp kapatılabilir. Şarj göstergesi ve batarya şarj durumu da görüntülenebilir.
Jantlar hakkında bilgi için Buraya.
Dışarıdan bakıldığında, bir Porsche'yi böylesine hızlı bir şekilde tanımlamak yalnızca bir formalitedir. Ayrıca yeni Taycan'ın iç mekanındayken, ayırt edici Porsche genlerini de sezebilirsiniz. İç mekan mimarisinin temel özellikleri sportif, minimalist ve nettir. Orta konsoldan uzanan kanat dikkat çeker ve hareket ediyormuş gibi gözükür. Yenilikçi kokpit ekranları tam anlamıyla sürücü odaklıdır ve dinamik sürüş esnasında bile en önemli bilgilerin gözünüzün önünde olmasını sağlar.
Yükselen orta konsol, alçak oturma pozisyonuyla sürücüye her şeyden çok önem veren özgün Porsche kokpitinin altını çiziyor. Şeklini bu oturma düzeninden alan entegre başlıklara sahip koltuk, sekiz veya opsiyonel olarak 14¹ veya 18² yönde ayarlanabiliyor. Ayrıca sürdürülebilir şekilde işlenmiş OLEA club deri veya yüksek kaliteli Race-Tex mikrofiber malzeme ve 3D görünümlü yenilikçi dokuma malzeme seçeneğine sahip deri içermeyen iç mekan arasında seçim yapabilirsiniz.
¹ Taycan Turbo’da standart
² Taycan Turbo S ve Taycan GTS’de standart.
Geri kazanım düğmesi içeren standart çok işlevli spor direksiyon simidi sizin için yeterince sportif değilse, opsiyonel çok işlevli GT spor direksiyon simidi¹ ile motor sporları hissini en üst düzeye çıkarabilirsiniz. Porsche logosunun üst orta kısımda yer aldığı bu direksiyonda bir mod düğmesi bulunur.
¹ Sport Chrono Paketi ile birlikte, TaycanTurbo S ve Taycan Turbo S Cross Turismo'da standart.
Halı ve yer kaplamaları sürdürülebilir Econyl iplikten mamuldür. Bu arada bu iplik, kullanılmış balık ağlarından üretilen geri dönüştürülmüş elyaftır.
İstek üzerine, Taycan iç mekanı aydınlatan ortam ışığı ile birlikte sunulur. Rengi ve parlaklığı elbette zevkinize göre ayarlayabilirsiniz.
Yenilikçi Advanced Climate Control iklimlendirme sisteminin (çift veya dört bölgeli) etkisini gözle görmüyor olabilirsiniz, ancak onu fark etmemek imkansızdır – geleneksel otomatik klima kontrol sistemlerinin mantıksal gelişimi. Çıtasız hava çıkışları, çevrimiçi navigasyon¹ da dahil olmak üzere Porsche İletişim Yönetimi (PCM) aracılığıyla elektrikli olarak kontrol edilir ve kusursuz hava akışı ve dağıtımı sağlar.
¹ Porsche Connect gerektirir.
© 2020 Doğuş Otomotiv Porsche Türkiye. Kullanım Şartları ve Gizlilik/Kişisel Verilerin Korunması Politikası.
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
Porsche araçlarda boya kalınlıkları 350μm’a kadar çıkabilmektedir.
** Tamamen elektrikli Porsche modelleri hakkında önemli bilgilere buradan erişebilirsiniz.
Taycan bataryası, uzun menzilde maksimum performans için kimyasal olarak optimize edilmiş kese tipi hücreler sayesinde yüksek potansiyelinden faydalanıyor: büyük kapasiteli versiyonda (Performance Plus Batarya), toplamda 396 hücre içeren 33 modül bulunuyor. Taycan ve Taycan 4S’de standart olarak bulunan daha kompakt Performance Batarya, enerjisini toplamda 336 hücreli 28 modülden alıyor. Taycan Turbo, Taycan Turbo S, Taycan GTS ve tüm Taycan Cross Turismo modellerinde standart olarak Performance Plus Batarya kullanılıyor.
Batarya ayrıca, her zamanki 400 volt yerine 800 volt teknolojisine dayanıyor. Etki: Toplam ağırlığı azaltan daha küçük kablo kesitleriyle daha iyi şarj ve sürüş performansı.** Soğutma sistemi, sürüşün her durumda optimum enerji ile beslenmesini sağlıyor. Hatta çok sağlam akü çerçevesi, bir kaza durumunda bile maksimum güvenlik sunuyor.
Temiz bir sayfaya, amaca yönelik bir yaklaşımla başlamak için olağanüstü bir sürüş performansı elde etmenin yolu, tahrik bileşenlerinin mükemmel etkileşiminden ödün vermemekten geçiyor. Bu nedenle Taycan 4S, Taycan Turbo, Taycan Turbo S, Taycan GTS ve Taycan Cross Turismo modellerine her biri bir aks üzerinde yer alan iki adet sabit mıknatıslı senkron motor monte edildi ve performance plus batarya¹ gövde altında derin bir konuma yerleştirildi. Etki: Çeşitli sürüş modlarında verimlilik ve dinamik arasındaki dalgalanmalara en iyi şekilde uyarlanabilen üstün sürüş dinamikleri ve dört tekerlekten çekiş.**
¹ Taycan ve Taycan 4S için opsiyonel olarak mevcuttur. Taycan Cross Turismo modellerinde standart olarak mevcuttur.
Yeni geliştirilen, arka aksta yer alan otomatik geçişli iki vitesli şanzıman araç dinamiklerini fark edilir şekilde iyileştirir. Son derece kısa oranlı birinci vites ilk hızlanma için fayda sağlarken, uzun oranlı ikinci vites ise yüksek hızlı manevralar için hızlanma rezervlerini muhafaza eder.
Tahrik bileşenlerinin etkileşimi, hem teknik hem de duygusal olarak etkileyici performans rakamları sunuyor: 560 kW’ye (761 PS) kadar çıkan overboost sistemi, Kalkış Kontrolü aracılığıyla etkinleştirildiğinde, iki sistem de Taycan Turbo S’yi 0’dan saatte 100 km hıza 2,8 saniyede çıkarmayı başarıyor. Ve bu art arda üretilebilir: 260 km/sa maksimum hıza kadar ardışık hızlanma mümkündür.**
Porsche, tüm Taycan modellerinde fren enerjisi geri kazanımı için gelişmiş fren geri kazanımı sağlayan Porsche Geri Kazanım Yönetimini (PRM) geliştirdi. Yenilikçi bir şekilde çalışan sistem frenleme enerjisinin %90’unun geri kazanılmasını sağlayabiliyor. Seviyeyi, kendi tercihlerinize göre ayarlayabilirsiniz ancak fren geri kazanımının her zaman maksimum verimlilik sağladığını unutmayın. Bu, geri kazanım özelliğinin ilk olarak fren pedalı aracılığıyla etkinleştirildiği ve mekanik frenin yalnızca daha güçlü bir frenleme gerektiğinde devreye girdiği anlamına gelir; bu iki özelliği akıllı bir şekilde dengeleme yeteneğine sahip bir fren sistemi tarafından kontrol edilir.
Böylece, aracınızın durma gücünü önemli ölçüde artırır, kinetik enerjinin mümkün en yüksek miktarını da ek kilometreler eşliğinde sürüş keyfine dönüştürürsünüz: maksimum 275kW’lık olağanüstü bir geri kazanım çıkışı sayesinde, enerji bataryaya geri beslenebilir. Ya da daha net şekilde belirtmek gerekirse, örneğin sportif veya günlük sürüş esnasında, sadece geri kazanım özelliği sayesinde araç menzili normal menzil değerinin üçte biri oranında artar. Saatte 200 km hızdan 0’a geri kazanım frenlemesi ile yavaşlarken 4 km’ye kadar bir mesafe için elektrik enerjisinin geri kazanımı mümkündür. **
Taycan, Taycan Cross Turismo ve Taycan GTS Sport Turismo modelleri hangi hızda giderse gitsin harika hissettirir. Ve Porsche Armaları, sürücülerinin her koşulda rahat etmesini sağlayacak akıllı sistemlere sahip oldukları anlamına gelir.
Gravel (Çakıl) modu, Cross Turismo için tahsis edilmiş olup, çakıllı veya çamurlu olan kolay arazide sürüşü optimize eder. Alışılmadık yollarda çok daha fazla özgür olmak için.
Kalkış Kontrolü fonksiyonu aynı zamanda, sabit bir noktadan kalkış esnasında maksimum hızlanma sağlar. Tüm sistemleri hızlı bir kalkışa hazırlamak amacıyla hem Sport hem de Sport Plus modunda etkinleştirilebilir ve asfaltta inanılmaz bir güç sağlar: Taycan Turbo S, ilk 2,5 saniyede 918 Spyder'dan daha fazla yol kateder.
Porsche Yüzey Kaplamalı Fren (PSCB)¹ döküm demir fren diskini seramik kaplamayla birleştirir. Frenler sadece beyaz kaliperlerle öne çıkmakla kalmaz, diğer avantajları arasında uzun bir durma süresinden sonra bile fren disklerinde paslanma direnci ve önemli ölçüde daha az fren tozu oluşumu da vardır. Sonuç: jantlar ve fren sistemi uzun süre boyunca temiz kalır.
Veya Taycan Turbo S'nin standart donanımı olan son derece hafif Porsche Ceramic Composite Brake (seramik kompozit fren (PCCB)) seçimini yapabilirsiniz. Yüksek performanslı frenlerimiz motor sporları kökenlidir ve en zor koşullarda bile kısa fren mesafeleri sağlar.
Adaptif havalı süspansiyon¹, konfor ile performans arasında mükemmel dengeyi sağlar. Optimum aerodinamik ve son fakat aynı derecede önemli olarak geliştirilmiş bir sürtünme katsayısı için: maksimum performans ile artırılmış menzil.
¹ Taycan için isteğe bağlı olarak mevcuttur.
Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimine (PASM) sahip şasi, ek stabilite sağlar: mevcut yol koşullarına ve sürüş tarzınıza bağlı olarak sönümleme kuvvetini ayarlayan elektronik bir sönümleme kontrol sistemidir. Bu sistem, sıkıntı veren gövde yalpalamasını önler ve tüm koltuklarda konforu artırır.
Yeni Akıllı Kaldırma¹ fonksiyonu ek rahatlık sunar. Bu yenilikçi özellik, şasi seviyesinin yerel olarak programlanabilir noktalarda otomatik olarak kaldırılmasına olanak sağlar. Bununla birlikte, verimliliğe dayalı bir seviyelendirme stratejisi otomatik olarak otoyollarda kullanılır.
¹ Kullanılabilirlik ülkeye göre değişiklik gösterir.
Arka aks yönlendirmesi, hıza bağlı olarak arka tekerlekleri ön tekerleklerle aynı veya ters yönde yönlendirir¹. Bu işlem, duruma bağlı olarak, aks mesafesini kısaltmanın veya uzatmanın sanal etkisine sahiptir. Yüksek hızlarda daha fazla stabilite, kır yollarında daha iyi yanal ivmelenme ve günlük kullanımda azalan dönüş yarıçapları için.
¹ İsteğe bağlı olarak mevcuttur. Turbo S modellerinde standart olarak mevcuttur.
¹ Opsiyonel olarak mevcuttur. Taycan için mevcut değil.
Porsche Torque Vectoring Plus (tork dağıtımı (PTV Plus))¹ sürüş dinamiklerini ve stabiliteyi iyileştirir. Direksiyon açısına ve sürüş hızına, gaz pedalı pozisyonuna, yalpalama oranı ve hızına bağlı olarak, sol veya sağ arka tekerleğe keskin bir fren basıncı uygulayarak yanal tepkiyi ve hassasiyeti artırırken diferansiyel kilit basıncını da ayarlar.
¹ İsteğe bağlı olarak mevcuttur. Taycan GTS, Turbo ve Turbo S modelleri için standart.
Bu sistemlerin mükemmel bir şekilde etkileşime girmesini sağlamak için Porsche 4D Şasi Kontrolünü geliştirdik: Her durumda optimum dengelenmiş güç elektronikleri için bağımsız şasi bileşenlerinin kontrol ünitelerini yöneten ve senkronize eden entegre bir şasi kontrol sistemi.
Taycan Cross Turismo ayrıca, yerden 20 mm daha yüksektir. Opsiyonel off-road tasarım paketi sayesinde bu yükseklik 30 mm'ye kadar çıkarılabilir. Bu da, asfaltsız bir arazide dahi bireysel özgürlük arzunuzun önüne hiçbir şeyin geçememesi demek.
© 2022 Dr. Ing. h.c. F.
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
Porsche araçlarda boya kalınlıkları 350μm’a kadar çıkabilmektedir.
** Tamamen elektrikli Porsche modelleri hakkında önemli bilgilere buradan erişebilirsiniz.
Taycan, Taycan Cross Turismo ve Taycan GTS Sport Turismo, şarj süresi ve menzili açısından da Porsche genlerini taşıyor. Bir spor otomobilin her zaman yola koyulmaya hazır olması gerektiğine inandığımızdan, günlük hayata entegre basit şarj etme işlemini daha da kolaylaştırmak için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. Çünkü düşünmeniz gereken tek şey, gideceğiniz bir sonraki yerdir.
Sadece ürünü değil aynı zamanda kullanıldığı çevreyi de düşündüğümüzden, Porsche hem kendi çözümleriyle hem de Avrupa'da ve hatta ABD'de ve Kanada'da otoyollarda kapsamlı bir hızlı şarj ağı kuran IONITY ve Electrify America ile birlikte ülke çapında bir şarj altyapısının geliştirilmesinde etkin rol oynamaktadır: Porsche Şarj Hizmetleri Porsche Taycan müşterilerine, araçlarını indirimli koşullarda şarj edebilecekleri belirli ortak ağlara üç yıllık ücretsiz erişim sağlıyor. Bu hızlı şarj ağlarının yanı sıra, Porsche Şarj Hizmetleri vasıtasıyla binlerce AC şarj seçeneği de mevcut. Buna ilaveten, lüks oteller ve restoranlar gibi seçili konumlarda Porsche Destination Charging Ağının şarj istasyonları da müşterilerin hizmetine sunuluyor.
Mobil Şarj Cihazı.Şebeke elektriğine bağlı şekilde aracı şarj etmek için standart Mobil Şarj Cihazı Plus'ı kullanın. Veya isteğe bağlı dokunmatik ekrana sahip akıllı Mobil Şarj Cihazı Bağlantısını. İsteğe bağlı olarak satın alabileceğiniz Şarj İstasyonu Mobil Şarj Cihazı Bağlantısını garaj duvarınıza da kolayca takabilirsiniz. Porsche Connect uygulaması, kalan şarj süresi veya batarya şarjı hakkındaki bilgilere erişmenizi sağlar.
Aracınızı evinizde hızlı ve kolay bir şekilde şarj etmenizi sağlamak için, size güç dağıtım kutusuna monte ve şarj cihazınızla iletişim halinde akıllı bir kontrol ünitesi olan Porsche Ev Enerji Yöneticisini sunuyoruz. Aracınız garajda şarj olurken elektrikli ev aletleriniz için yeterli enerji sağlandığından emin olun. Bu ayrıca, kendi güneş enerjinizi hedeflenen biçimde kullanmanıza da olanak sağlar.
Birçok Porsche Centre’daki Porsche Turbo Charging
ile Porsche şarj etme ağınızı daha da genişletmek
mümkündür. Taycan Turbo, ideal şartlar¹ altında
sadece 5 dakika içinde 100 km’lik (WLTP) menzile
ulaşacak kadar şarj edilebilir. Araca monte 150 kW'lık DC şarj cihazı² sayesinde, 400 voltluk ortak şarj istasyonlarını da rahatça kullanabilirsiniz.**
© 2020 Doğuş Otomotiv Porsche Türkiye. Kullanım Şartları ve Gizlilik/Kişisel Verilerin Korunması Politikası.
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
Porsche araçlarda boya kalınlıkları 350μm’a kadar çıkabilmektedir.
** Tamamen elektrikli Porsche modelleri hakkında önemli bilgilere buradan erişebilirsiniz.
Taycan Cross Turismo ve yeni Taycan GTS Sport Turismo, sürücülerine ve yolcularına ferah bir alanda konforlu bir seyahat deneyimi sunuyor. Ayrıca esnek saklama alanları da sunuyor. Ön bagaj bölmesi, arka koltuk sırtlıkları katlandığında 446 litre¹ hacimden toplamda 1.212 litre¹ hacme kadar genişletilebilen artırılmış bir arka bagaj ile tamamlanır. Buna ek olarak, fonksiyonel ve katlanabilir bagaj bölmesi kapağı arka koltukların arkasına kolaylıkla istiflenebilir ve araç, genişletilebilir bagaj kapağı aracılığıyla rahatça yüklenip boşaltılabilir.
Teknik özelliklere göre daha düşük olabilir.
Bu, yalnızca kapsamlı aktiviteler içeren hafta sonları planlamanızı değil, aynı zamanda günlük hayatın taleplerini fazlasıyla karşılamanızı da mümkün kılar.
¹ Ülkeye göre değişir. Apple Music abonelik ücreti talep eder. Resim !K7 Music'in izniyle kullanılmıştır.
Daha hızlı, daha ileride, daha konforlu. Tüm parametrelerin rotaya dayalı optimizasyonu sayesinde maksimum konfor. Klima, hız sınırı vb. parametrelerin rotaya göre otomatik olarak uyarlanması, mümkün olan en iyi menzili elde etmenize yardımcı olur.
Porsche'de her şey mükemmel yol tutuşun ve bu sayede sürüş keyfinin etrafında dönüyor. Hidrolik Direksiyon Plus, bunu daha da arttırıyor. Direksiyonu hızınıza göre dinamik olarak ayarlar: Hem yüksek hem de düşük hızlarda mümkündür.
Bir destek sisteminin sürüş keyfi ile kombinasyonu. Sokak tabelaları ve yolun rotası önceden tanınır ve hız da buna göre ayarlanır. Sinyal lambasını kullandığınızda, dönüş isteği algılanır ve hızınız otomatik olarak azaltılır.
Doğru yolda kalın. Yüksek hızlarda seyahat ederken, direksiyona yapılan sürekli müdahaleler sizi şeridin ortasında tutar. Trafik sıkışıklığındaki düşük hızlarda bile aracınız destek sağlar ve yolun rotasını takip eder.
Her ortam farklı ışıklandırmalar gerektirir. PDLS+, kısa ve uzun hüzmeli farları ışık dağılımı duruma göre ayarlar - şehirde, köy yolu veya otoyollarda. Bu, anayolun aydınlatılması özelliğini iyileştirir.
Otomatik mesafe kontrolü ile birlikte Porsche InnoDrive’ın bir parçası olarak, sistemin önsezi mesafesi 3 km’ye kadar çıkar. Radar ve video sistemlerinden gelen bilgileri navigasyon verileri ile birleştirir ve bunu, siz bu bilgilere ulaşmadan evvel hız sınırlarını ve topografik yol özelliklerini belirlemek için kullanır. Bu nedenle hız ve vites değiştirme stratejisi, seçili sürüş moduna uyacak şekilde değiştirilebilir. Tümü Porsche standartlarına uygundur. Böylece her saniye daha fazla sürüş keyfi ve verimlilik elde edersiniz.
Otomatik mesafe kontrolü içeren Porsche InnoDrive'ın başka bir özelliği ise otomatik mesafe kontrolü ile şerit takip fonksiyonunu birleştiren Aktif Şerit Asistanıdır. Sistem, sistemin sınırları dahilinde öndeki trafik kuyruğunu ve şerit işaretlerini takip eder ve sıkışık koşullarda bile sürekli direksiyon ayarlamalarıyla aracı şeridin ortasında tutar. Uzun yolculuklarda hissedilir derecede stres atma ve daha fazla konfor.
Şerit Değiştirme Asistanı, şerit değiştirmek üzere manevraya başladığınızda, kör noktalarınızdan birinde bir araç bulunup bulunmadığını gösterir. Gece Görüşü Asistanı gece sürüşlerinde destek sağlamak için kızılötesi kamera kullanır - yayalar ve vahşi hayvanlar termal görüntüler olarak gösterilir.
Comfort Access, anahtarda kayıtlı olan şifreli erişim kodunu tanıyarak arabanızın anahtarını cebinizde bırakmanıza olanak sağlar. Taycan, Taycan Cross Turismo ve Taycan GTS Sport Turismo, direksiyon simidinin solundaki elektrikli güç düğmesi kullanılarak veya sadece bir vites seçilerek kolaylıkla çalıştırılabilir.
Taycan otomobiliniz siz araçtayken kendi kendine park etsin istiyorsanız, Aktif Park Desteği Taycan'ınızın direksiyonunu ve ileri ve geri hareketlerini devralır. Çevre Görüş Sistemi 3D, bakış açısını sizin yönetmenize izin vererek manüel olarak park ederken ve park alanından çıkarken size en ideal kontrolü sağlar. Manevra Asistanı, Çıkış Uyarısı ve Çıkış Manevra Uyarısı çok daha fazla güvenlik sunar.
Taycan'ınız yolda sadece hızlı değil. Ayrıca yüksek hızlı bir arama motoru. Çevrimiçi olun ve varış noktalarını, restoranları veya otelleri arayın. Değerlendirmeler ve fiyatlar gibi birçok ekstra bilgi ile birlikte.
Trafik: Birçok yolda ortak bir sorun, ancak Porsche sürücülerinin kolayca önleyebileceği bir sorun. Gerçek zamanlı trafik verileri sayesinde, rotanız hemen güncellenir, bu sayede yol boyunca herhangi bir gecikme olması durumunda gerektiği şekilde yeniden yönlendirilirsiniz.
Verimli, özellikle şarj söz konusu olduğunda. Daha uzun bir yolculuğa mı çıkıyorsunuz? Şarj Planlayıcısı, mevcut şarj durumunuzu ve gerekli şarj süresini dikkate alarak, sizin için en ideal rotayı hesaplayacaktır. Kusursuz ve verimli bir yolculuk sağlamak için en uygun şarj istasyonları seçildiğinden, bu özellik her zaman en hızlı rotayı izlemenizi sağlar.
Her şey kontrol altında. Taycan'ınızda kalan menzili öğrenmek ister misiniz? Mevcut şarj durumunuzu kontrol etmeniz, ne kadar süreyle şarj edeceğinizi ayarlamanız veya sadece istediğiniz iç mekan sıcaklığını ayarlamanız mı gerekiyor? Sezgisel Porsche Connect uygulaması sayesinde, bunların tümünü akıllı telefonunuzu kullanarak yapabilirsiniz.
© 2020 Doğuş Otomotiv Porsche Türkiye. Kullanım Şartları ve Gizlilik/Kişisel Verilerin Korunması Politikası.
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
Porsche araçlarda boya kalınlıkları 350μm’a kadar çıkabilmektedir.
** Tamamen elektrikli Porsche modelleri hakkında önemli bilgilere buradan erişebilirsiniz.
"Porsche Dinamik Aydınlatma Sistemi Plus’ı (PDLS Plus) da içeren matris huzme teknolojisine sahip siyah LED farlar, mat siyah gündüz sürüş farı ve 3D izleme grafiği özelliği ile GTS DNA’sını vurguluyor."
Sportif görünüm, “PORSCHE” logolu ışık şeridi, arka kısımda yer alan “Taycan GTS” logosu ve yan eteklerin iç kaplamalarında sunulan GTS logosu gibi diğer siyah tasarım unsurlarıyla daha da geliştirildi.
¹Opsiyonel donanım. En erken 03/2022’de sunulabilir.
Ayrı ayrı bölümler, PCM aracılığıyla veya orta konsoldaki Doğrudan Dokunmatik Kontrol sistemi aracılığıyla gerçek zamanlı olarak ayrı ayrı karartılabilir.
İhtiyaçlarınıza ve hava koşullarına bağlı olarak perdeyi kısmi olarak da kullanabilirsiniz.
Panoramik tavan, güneş ışınlarına karşı koruma sağlamak üzere tamamen kapatılabilir.
GTS’ye özel ayarlı adaptif havalı süspansiyon ve Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM) daha fazla etkileşim sunuyor: sönümleme kuvvetini mevcut yol koşullarına ve sürüş tarzınıza bağlı olarak ayarlayan elektronik bir sönümleme kontrol sistemi. Bu sayede savrulma azaltılarak konfor artırılıyor.
Sportif sürüş deneyimini en üst düzeye çıkarın: süspansiyona yönelik performans odaklı ayarlar sunan Sport Plus modu dahil olmak üzere beş sürüş modu içeren mod düğmesi ve GT çok fonksiyonlu spor direksiyon simidi, opsiyonel olarak iki farklı renkte sunulan GTS’ye özel kadrana sahip Sport Chrono kronometre ve Porsche Active Aerodynamics ve sıcaklık kontrolü.¹
¹Yalnızca Karmin Kırmızı veya Tebeşir GTS iç mekan paketi ile birlikte sunuluyor.
Mükemmel bir uyum sağlamak üzere, koltuk konumunun, direksiyon kolonunun, dış aynaların ve diğer araç parametrelerinin ayarlanmasına yönelik hafıza işlevini de içeren Adaptif Spor koltuklar standart GTS’de olarak sunuluyor.
Standart olarak sunulan GTS’ye özel siyah renkteki fırçalanmış alüminyum iç mekan paketi, ön ve arka kapılardaki dekoratif yüzeyler ve orta konsolun yan tarafındaki dekoratif unsurlarla özgünlüğü artırıyor.
Tamamen elektrikli yeni GTS modellerinin kalbinde standart olarak sunulan Performans Plus Bataryası yer alıyor. Bu batarya 93.4 kWh’lık (brüt) kapasitesi ile tüm yolculuklarınız için uzun bir sürüş menzili sunuyor. Modern 800 volt teknolojisi, kararlı bir performansın yanı sıra benzersiz düzeyde yüksek şarj hızı elde etmenize imkan veriyor.
Porsche Tork Yönlendirme Sistemi Plus (PTV Plus), Taycan GTS’de standart olarak sunulan bir diğer sistem. Bu sistemde yol tutuş tepkisi ve çevikliği çeşitli parametrelere bağlı olarak optimize ediliyor. Bunun yanı sıra virajlarda ekstra denge ve çekiş sunuluyor.
Birleşik menzil (WLTP) (Performans Bataryası) | 354 - 431 km |
Birleşik menzil (WLTP) (Performans Plus Bataryası) | 407 - 484 km |
Şehir içi menzil (WLTP) (Performans Bataryası) | 382 - 450 km |
Şehir içi menzil (WLTP) (Performans Plus Bataryası) | 460 - 521 km |
Uzun mesafe menzili (Performans Bataryası) | 340 km |
Uzun mesafe menzili (Performans Plus Bataryası) | 385 km |
Brüt batarya kapasitesi (Performans Bataryası) | 79.2 kWh |
Brüt batarya kapasitesi (Performans Bataryası Plus) | 93.4 kWh |
Net batarya kapasitesi (Performans Bataryası) | 71.0 kWh |
Net batarya kapasitesi (Performans Bataryası Plus) | 83.7 kWh |
Doğrudan akım (DC) ile maksimum şarj gücü (Performans Bataryası) | 225 kW |
Doğrudan akım (DC) ile maksimum şarj gücü (Performans Bataryası Plus) | 270 kW |
9,6 kW alternatif akım (AC) ile maksimum şarj süresi (0'dan %100'e kadar) (Performans Bataryası) | 9.5 h |
9,6 kW alternatif akım (AC) ile maksimum şarj süresi (0'dan %100'e kadar) (Performans Bataryası Plus) | 10.5 h |
11 kW alternatif akım (AC) ile maksimum şarj süresi (0'dan %100'e kadar) (Performans Bataryası) | 8.0 h |
11 kW alternatif akım (AC) ile maksimum şarj süresi (0'dan %100'e kadar) (Performans Bataryası Plus) | 9.0 h |
100 km (WLTP) için 50 kW doğrudan akım (DC) ile şarj süresi (Performans Bataryası) | 30.0 min |
100 km (WLTP) için 50 kW doğrudan akım (DC) ile şarj süresi (Performans Bataryası Plus) | 26.0 min |
50 kW doğrudan akım (DC) ile maksimum şarj süresi (5'ten %80'e kadar) | 93.0 min |
Maksimum 100 km (WLTP) için maksimum şarj gücüyle doğrudan akım (DC) için şarj süresi (Performans Bataryası) | 5.25 min |
Maksimum 100 km (WLTP) için maksimum şarj gücüyle doğrudan akım (DC) için şarj süresi (Performans Bataryası Plus) | 4.75 min |
Maksimum şarj gücüyle doğrudan akım (DC) için şarj süresi (5'ten %80'e kadar) | 22.5 min |
Maksimum güç (kW) (Performans Bataryası) | 240 kW |
Maksimum güç (kW) (Performans Bataryası Plus) | 280 kW |
Maksimum güç (PS) (Performans Bataryası) | 326 PS |
Maksimum güç (PS) (Performans Bataryası Plus) | 380 PS |
Maksimum güç (HP) (sadece NAR için) (Performans Bataryası) | 321 hp |
Maksimum güç (HP) (sadece NAR için) (Performans Bataryası Plus) | 375 hp |
Kalkış Kontrollü ile aktif olan maksimum güç yüklemesi (kW) (Performans Bataryası) | 300 kW |
Kalkış Kontrollü ile aktif olan maksimum güç yüklemesi (kW) (Performans Plus Bataryası) | 350 kW |
Kalkış Kontrollü ile aktif olan maksimum güç yüklemesi (PS) (Performans Bataryası) | 408 PS |
Kalkış Kontrollü ile aktif olan maksimum güç yüklemesi (PS) (Performans Plus Bataryası) | 476 PS |
Kalkış Kontrollü Overboost ile birlikte maksimum güç (HP) (sadece NAR için) (Performans Bataryası) | 402 hp |
Kalkış Kontrollü Overboost ile birlikte maksimum güç (HP) (sadece NAR için) (Performans Bataryası Plus) | 469 hp |
Kalkış Kontrol ile birlikte maksimum tork (Performans Bataryası) | 345 Nm |
Kalkış Kontrol ile birlikte maksimum tork (Performans Bataryası Plus) | 357 Nm |
Azami hız | 230 km/h |
Kalkış Kontrolü ile 0 - 100 km/sa hızlanma | 5.1 s |
Kalkış Kontrolü ile 0 - 100 km/sa hızlanma | 5.4 s |
Kalkış Kontrolü ile 0 - 160 km/sa hızlanma (Performans Bataryası) | 11.5 s |
Kalkış Kontrolü ile 0 - 160 km/sa hızlanma (Performans Bataryası Plus) | 11.0 s |
Kalkış Kontrolü ile 0 - 200 km/sa hızlanma (Performans Bataryası) | 17.6 s |
Kalkış Kontrolü ile 0 - 200 km/sa hızlanma (Performans Bataryası Plus) | 16.5 s |
Hızlanma (80-120 km/sa) (50-75 mil/sa) (Performans Bataryası) | 3.0 s |
Hızlanma (80-120 km/sa) (50-75 mil/sa) (Performans Bataryası Plus) | 2.7 s |
Uzunluk | 4,963 mm |
Genişlik | 1,966 mm |
Genişlik (aynalar ile) | 2,144 mm |
Yükseklik (Performans Bataryası) | 1,395 mm |
Yükseklik (Performans Bataryası Plus) | 1,394 mm |
Sürtünme katsayısı (Cd) | 0.22 cW |
Aks mesafesi | 2,900 mm |
Ön lastik izi | 1,710 mm |
Arka lastik izi | 1,694 mm |
Yüksüz ağırlık (DIN) (Performans Bataryası) | 2,050 kg |
Yüksüz ağırlık (DIN) (Performans Bataryası Plus) | 2,130 kg |
Yüksüz ağırlık (EU) (Performans Bataryası) | 2,125 kg |
Yüksüz ağırlık (EU) (Performans Bataryası Plus) | 2,205 kg |
İzin verilen brüt ağırlık | 2,795 kg |
Maksimum yük (Performans Bataryası) | 745 kg |
Maksimum yük (Performans Bataryası Plus) | 665 kg |
Porsche tavan taşıma sistemi ile izin verilen maksimum tavan yükü | 75 kg |
Bagaj bölmesi hacmi, ön | 84 l |
Bagaj bölmesi hacmi, arka | 407 l |
Ortalama CO₂ emisyonları | 0 g/km |
Birleşik elektrik tüketimi (Performans Bataryası) | 28.0 kWh/100 km |
Birleşik elektrik tüketimi (Performans Bataryası Plus) | 28.7 kWh/100 km |
© 2020 Doğuş Otomotiv
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
** Tamamen elektrikli