718
911
Yarış sırasında, bir spor arabanın sistemlerinin tamamının sorunsuz çalışmasını sağlamak için bir pit molası vermesi kaçınılmazdır. Pit Molası Kontrolümüz, spor arabanızın güvenlikle ilgili tüm diğer önemli parçalarının ve bileşenlerinin – motordan şasiye, frenlerden araç alt gövdesine, aydınlatma sisteminden iç ve dış donanımlara kadar incelenmesini içerir.
Pit Molası Kontrolü ayrıca boya bakımı, tuz giderme ve tüm sıvı seviyelerinin kontrolünü de kapsar.
Ayrıca opsiyon olarak süspansiyon kurulumunu kontrol etmek için aks geometrisinin ölçümü veya arızalı bir süspansiyon olduğunda parçayı ayarlamak için ayarlama yapılabilir.
Servis ekibimiz, spor otomobilinizin yolları fethetmeye hazır olması amacıyla her araç nesli için uygun olan Pit Molası Kontrolü hakkında size daha fazla bilgi vermekten memnuniyet duyacaktır.
© 2020 Doğuş Otomotiv
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
** Tamamen elektrikli