718
911
Model varyantları. | Sürdürülebilirlik ile sürüş dinamiklerinin birleşimi her spor araba hayranını gülümsetir. Çünkü tüm aile için gereken alanla birlikte yarış pistlerinden hibrit teknolojiyi dört gözle bekleyebilirler. | |
S | İster yarış pistinde ister yolda olsun, ister keyfi ister gündelik sürüş: çok yönlü Porsche Cayenne S’in direksiyonunda büyülenme ve spor sürüş keyfi tartışmasız bir şekilde öndedir. | |
GTS | Gözünüzdeki parıltıyı ve tüm tüylerinizin diken diken olmasını tanımlamak için üç harf yeter: GTS. Saf ve heyecan verici: Cayenne GTS modelleri motorspor atmosferini yollara getiriyor. | |
14,1 – 13,5 l/100 km 319 – 305 g/km 11,6 l/100 km 264 g/km En güçlü sekiz silindirli motorumuz sayesinde yoğun bir adrenalin patlaması ve kesintisiz haz anları. Yine de Cayenne Turbo hakkındaki en iyi şey size hissettirdiği üstün spor araba duygusudur. | ||
4,0 – 3,8 l/100 km 92 – 86 g/km 25,9 – 25,3 kWh/100 km 39 – 40 km 3,3 – 3,2 l/100 km 75 – 72 g/km 23,3 – 22,8 kWh/100 km Cayenne Turbo S E-Hybrit kalp ritminizi hızlandıracak. İkili sürüş konsepti sayesinde hibrit teknolojisinin etkileyici performansı model gamındaki en güçlü motor çıkışını sağlar. | ||
14,1 l/100 km 319 g/km 11,9 l/100 km 271 g/km Cayenne Turbo GT, zorlu virajları zahmetsizce alırken yüksek hızlarda otomobil sürmenin keyfini doya doya yaşatıyor. Ayrıca seride hiçbir otomobilin sahip olmadığı boylamasına ve yanal dinamik özelliklere de sahip. |
Cayenne Turbo S E-hybrid modelleri en yüksek performansı konfor ve bilgi-eğlenceyle birleştiriyor. Çift-turbo V8 motor ve elektrik motor kombinasyonu spor otomobil DNA’sına dair şüpheye yer bırakmıyor.
Cayenne E-Hybrit modellerimiz şunu gösteriyor: biz e-mobilite dediğimizde E-Performansı kast ediyoruz, çünkü sürüş dinamikleriyle bir araya getirilmiş sürdürülebilirlik spor araba hayranlarının yüzüne mutlu bir gülümseme getiriyor.
E-Hybrid modellerimizde, mod değiştirme ve PCM sürüşlerine özel olarak tasarlanmış sürüş modlarını seçmek için kullanılır. Herhangi bir anda Cayenne ya da Cayenne Coupé’lerinizin tam potansiyelini ortaya çıkarabilirsiniz.
En uygun şekilde yerleştirilmiş araç şarj portu, pratik ekipman ve evde ve yolda şarj etme için mevcut olan ileri seçenekler sayesinde tamamen yenilikçi bir mobilite sağlıyoruz.
Yenilikçi mobiliteyi daha da öteye, aracın ötesine taşıyoruz. En uygun şekilde yerleştirilmiş araç şarj portu, pratik ekipman ve evde ve yolda akıllı şarj seçenekleriyle birlikte.
Artık Cayenne modellerinin öne çıkan özellikleriyle ilgili genel bir fikre sahipsiniz. Şu bölümlerden daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Cayenne modellerinin dinamik tasarımıyla tanışın.
sayfayı açSürücü ve kasa hakkında daha fazla bilgi edinin.
sayfayı açKonfor, bilgi-eğlence ve yardım sistemlerini keşfedin.
sayfayı açMaksimum tutku ve hassasiyet.
Tutkuyla bestelendi. Favori özellikler ve özel tasarım öğeleri.
sayfayı açSaten siyah boyalı, tek parçalı alaşım jant takımı.
Saten siyah boyalı, tek parçalı alaşım jant takımı.
Saten siyah boyalı, tek parçalı alaşım jant takımı.
Tek parça alaşımdan yapılma, Jet Metalik siyah renge sahip, beş kollu Spor Klasik tasarım jantlar.
Saten platin beş kollu Sport Classic tasarımlı tek parça alaşım jant seti.
Motor sporlarından türetilen tasarıma sahip tek parça alaşım jant seti. Yalnızca
Beş kollu Sport Classic tasarımlı tek parça alaşım jant seti.
Tek parça alaşım jant seti 911
Saten Neodim boyalı tek parça alaşım jant seti.
siyaha boyanmış tek parça alaşım jant seti (parlak).
Metalik Koyu Deniz Mavisi renginde boyanmış tek parça alaşım jant seti.
Motor sporlarından türetilen tasarıma sahip tek parça alaşım jant seti.
Motor sporlarından türetilen tasarıma sahip tek parça alaşım jant seti. Yalnızca
Platin gümüşü ve son derece parlak yüzeylere sahip
Tek parça alaşım jant seti
Tek parça alaşım jant seti
Dış renkte tekerlek davlumbazı uzantıları dahil
Beş kollu Aero
Saten platin
Koyu Titanyumda
Çift kollu beş kollu hafif tasarımlı alaşım jantlar.
10 kollu tasarımlı tek parça alaşım jant seti.
Beş kollu tasarımlı tek parça alaşım jant seti.
10 kollu tasarımlı tek parça alaşım jant seti.
*Dış renkteki çamurluk uzantıları ve tam renkli
Information about wheels can be found buraya.
Tüm Cayenne modelleri açık bir şekilde sahip olduğu mirası ortaya koyar. Güçlü bir şekilde ortaya çıkarılmış ön kanatlar, güç kubbeli kaput ve üç parçalı karakteristik hava girişleri sayesinde.
The LED main headlights have an optional LED matrix beam to control the permanent main-beam cone. Their design with LED four-point daytime running lights makes these models instantly recognisable.
Açısal ve güçlü, Cayenne Turbo atletizme sahiptir. Ön çamur koruma paneli genişletilmiş hava girişleriyle birlikte bağımsız ve özellikle güçlü bir tasarıma sahiptir.
Arka kısımda boydan boya uzanan ve Cayenne’nin varlığını zarif bir şekilde vurgulayan çarpıcı ışık şeridi doğrudan dikkat çeker.
Kusursuz biçime sahip bir kas şekline sahip olan ikonik 911 silüeti ön farlardan kusursuz arka şerit lambaya doğru daimi bir akış halinde.
Adaptif arka spoyler Cayenne Coupé’nin dinamik hatlarını vurguluyor ve 135mm yüksekliğindeki çıkıntıyla herhangi bir durumda doğru bastırma kuvvetini sağlıyor.
Siz önünüzde olup bitene odaklanırken güneşliği ile birlikte yeni panoramik sabit cam tavan, yukarıyı görmenizi sağlar.
Üç farklı lightweight sports paketinin içeriği: konturlu karbon tavan, karbon difüzör kaplamalara sahip Sport Design, 22 inç GT Design jantlar, karbon iç mekan paket, CayenneTurbo Coupé, Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé ve Cayenne GTS Coupé modelleri için ortaya yerleştirilmiş spor egzoz.
Arka kısımda boydan boya uzanan ve Cayenne Coupé’nin varlığını zarif bir şekilde vurgulayan çarpıcı ışık şeridi doğrudan dikkat çekiyor.
2020 Doğuş Otomotiv Porsche Türkiye. Kullanım Şartları ve Gizlilik/Kişisel Verilerin Korunması Politikası.
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
Porsche araçlarda boya kalınlıkları 350μm’a kadar çıkabilmektedir.
** Tamamen elektrikli Porsche modelleri hakkında önemli bilgilere buradan erişebilirsiniz.
a- Küresel anlamda yaşanan hammadde krizinden dolayı bazı modellerimizde zaman zaman tedarik sorunu yaşanabilmektedir, detaylı bilgi için Yetkili Satıcılarımıza b- Ürün gamımızdaki tüm modeller müşterilerin tercih ettiği opsiyonel ekipmanlarla getirilmekte olup, standart donanımlı araç sipariş edilmemektedir. Tercih edilen opsiyonel ekipmanlı modellerin fiyatları hakkında Yetkili Satıcılarımızdan bilgi alabilirsiniz.
3.0 litre süper şarjlı verimli V6 motorunun silindir sırasının arasına yerleştirilmiş çift sarmallı süper şarj edicisi vardır ve motor 250kW (340PS) güç sağlar. Maksimum dönme kuvveti olan 450Nm değerine dakikada 1.340 ila 5.300 arasındaki devir değerlerinde ulaşılır.
Kaydedilen motor sesleri örnektir. Akustik deneyim model donanımına ve ortama bağlı olarak değişebilir.
"2.9 - litre V6 çift-turbo motor 324 kW’lık (440PS) yüksek bir güç sağlar. Maksimum dönme kuvveti olan 550 Nm değerine dakikada 1.800 ila 5.500 arasındaki devir değerlerinde ulaşılır."
"Kaydedilen motor sesleri örnektir. Akustik deneyim model donanımına ve ortama bağlı olarak değişebilir."
"404kW’lık (550PS) 4.0 litre çift sarmallı turbo şarj sağlayıcı çift-turbo V8 motoru özellikle güçlüdür. Maksimum dönme kuvveti olan 770Nm değerine dakikada 2.000 ila 4.500 devir değerleri arasında ulaşılır. 0’dan 100 km/s’e sadece 3,9 saniyede hızlanmaktadır.*"
"*Spor Chrono Paketi’yle."
"Kaydedilen motor sesleri örnektir. Akustik deneyim model donanımına ve ortama bağlı olarak değişebilir."
"338kW’lık (460PS) güç bu verimli sekiz silindirli motorun bu model yelpazesine dönüşünü müjdeliyor. 4.0 litre çift-turbo V8 motor maksimum dönme kuvveti değeri olan 620Nm’e dakikada 1.800 ila 4.500 devir arasında ulaşır ve 0’dan 100km/s’e sadece 4.8 saniyede çıkar."
"Kaydedilen motor sesleri örnektir. Akustik deneyim model donanımına ve ortama bağlı olarak değişebilir."
"Maksimum performansta düşük tüketim için: 250kW (340PS) yanmalı motor maksimum dönme kuvveti değeri olan 450Nm’e dakikada 1,340–5,300 devirle ulaşır. 100kW (136PS) elektrik motoru da ek destek sağlar. Toplam sistem gücü 340kW (462PS) ve maksimum sistem dönme kuvveti 700Nm'dir."
"Saklanan motor sesleri örnektir. Akustik deneyim model donanımına ve ortama bağlı olarak değişebilir."
"Yüksek performanslı bir ikili: güçlü yanmalı motor dakikada 2.100-4.500 devirde maksimum 770Nm dönme kuvveti sağlayan 404kW (550PS) güç sağlar. Bu motor 100kW’lık (136PS) bir elektrik motor tarafından desteklenir ve maksimum 900Nm sistem dönme kuvveti değerinde toplam sistem gücü 500 kW (680PS) olur."
"Kaydedilen motor sesleri örnektir. Akustik deneyim model donanımına ve ortama bağlı olarak değişebilir."
"471kW (640PS), 4.0 litrelik çift turbo V8 motorun performansını açıklıyor. 0’dan 100 km hıza 3,5 saniyede ulaşıyor. Maksimum dönme kuvveti olan 850Nm değerine dakikada 2.300 ila 4.500 devir değerleri arasında ulaşılır."
"Kaydedilen motor sesleri örnektir. Akustik deneyim model donanımına ve ortama bağlı olarak değişebilir."
8 vitesli Tiptronic S
Cayenne modellerindeki 8 vitesli Triptonic S geniş oran dağılımı yakıt tüketimini azaltır dolayısıyla da konforu ve atletizmi artırır. 8 vitesli Tiptronic S otomatik olarak vites değiştirir ve sürüş tarzınıza uyum sağlar.
Porsche Çekiş Yönetimi (PTM).
Porsche Çekiş Yönetimi’nin (PTM) aktif dört çekişi ideal yanal desteği ve mümkün olan en iyi güç dağıtımını sağlar. “Çakıl” ya da “çamur” gibi uygun terimi PCM’de kullanarak ilgili arazi modunu seçebilirsiniz. Dağ tırmanışlarında Porsche Tepe Kontrolü (PHC) hızı 3 ila 30 km/saat arasında sabit tutar.
PTV Plus, sürüş dinamiğini ve stabiliteyi iyileştirmek için tasarlanmış bir sistemdir. Elektronik olarak düzenlenen bir arka diferansiyel kilidi ile birlikte arka tekerleklere frenlerin hassas bir şekilde uygulanması ile çalışır. Her hızda daha fazla stabilite, olağanüstü çekiş ve yüksek çeviklik için.
Rölanti sürüşü.
Yakıt tasarrufu yapmak için rölanti sürüşü adı verilen uygulama bazı durumlarda kullanılabilir. Motorun şanzımanla bağlantısı kesilir ve rölanti hızına düşürülür, bu sayede frenleme etkisinden sakınılır.
Porsche 4D Şasi Kontrolü üç boyutta da sürüş durumunu merkezi olarak analiz eder, en iyi sürüş şartlarını hesaplar ve tüm şasi sistemlerini gerçek zamanlı olarak senkronize eder.
Üç oda teknolojisi ve adaptif havalı süspansiyon konforun ve spor sürüşün daha iyi bir birleşimini sunar; yay oranı sürüş moduna ve durumuna göre değiştirilir. Kendi kendine ayarlama fonksiyonuyla birlikte sürüş yüksekliği ayarlama ve PASM.
PASM, yol koşullarına ve sürüş tarzına göre her bir tekerlekteki sönümleme kuvvetini etkin olarak kontrol eden elektronik bir sönümleme kontrol sistemidir. Daha az gövde hareketi ve daha fazla oturma konforu için. Üç mod vardır: ‘Normal’, ‘Spor’ ve ‘Spor Plus’.
Arka aks yönlendirme sistemi düşük hızlarda yol tutuşunu artırır, dolayısıyla da manevra ve dönüşleri basitleştirir. Yüksek hızlarda ise sürüş stabilitesini önemli ölçüde artırır.
PDCC - aktif yalpalama stabilizasyonu sistemi. Dinamik viraj dönüşlerinde yanal gövde hareketini bastırır. Geliştirilmiş performans, daha da nötr yol tutuşu ve daha yüksek sürüş konforu - hızınız kaç olursa olsun.
"Hafif spor paketinin üç farklı versiyonu vardır ve bunlar sadece Cayenne Coupé modellerinde mevcuttur. Her üç versiyonun da konturlu karbon tavanı, karbon difüzor kaplamalı SporTasarım paketi, 22 inç GT Tasarım jantlar, karbon iç paket, Cayenne Turbo Coupé modelinde spor egzoz sistemi; Cayenne GTS Coupé, Turbo Coupé ve Turbo S E-Hybrit Coupé modellerindeyse merkezde konumlandırılmış egzoz boruları olan spor sistemi vardır."
"Cayenne Coupé modeline sahip olanlara hafif spor paketinde arka çamur koruma plakası, tekerlek davlumbazı kalıpları, yan etekler, kapı yan çubukları, ön çamur koruma plakası, hava giriş ızgaraları, siyah boyalı (mat) yan kanatlar ve saten siyah boyalı 22 inç GT Design tekerlekler opsiyon olarak sunuluyor."
"Hafif spor paketi Cayenne Coupé modellerine karbondan yan kanatlar ve dış dikiz aynalarının üst kısmına karbon kaplamalarını ekler. Hava giriş ızgaraları, aynaların alt kaplamaları ve gövdeleri çok parlak siyaha boyanmıştır."
Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB) disklerinin çapları daha da iyi frenleme performansı için ön dingilde 440mm iken arka dingilde 410mm’dir.
Porsche Yüzey Kaplamalı Fren (PSCB) döküm demir fren diskini seramik kaplamayla birleştirir. Frenler parlar, üstelik sadece beyaz fren kaliperleri nedeniyle de değil. Diğer avantajların arasında fren disklerinin uzun rölanti sırasında bile aşınmaya karşı daha dirençli olması ve daha az fren tozu oluşumu vardır. Sonuç: jantlar ve fren sistemi uzun süre boyunca temiz kalır.
Fren kaliperleri kendine has kırmızı renktedir ve sistem daha çok yüksek performansa ayarlanmış olup alüminyumdan yapılma monoblok sabit fren kaliperi kullanır. Pedal hareketi kısa, basınç noktası hassastır.
Önde altı pistonlu alüminyum fren kaliperleri; arkadaki dört pistonlu fren kaliperlerinin kapalı monoblok tasarımları vardır ve yüksek yük durumunda dahi sabit bir frenleme etkisi verir. Fren diskleri içten havalıdır.
Porsche Yüzey Kaplamalı Fren (PSCB) Cayenne Turbo modellerinde standart olarak bulunmakta ve sürüş performansını kuvvetli bir şekilde tamamlarken sıra dışı frenleme gücü sağlamaktadır.
Cayenne E-Hybrit modellerinde, kendine has Asit Yeşili rengindeki fren kaliplerleriyle geliştirilen öndeki altı arkadaki dört piston sıradışı performans sağlar.
Cayenne Cayenne S E-Hybrid modellerinde kendine has Asit Yeşili fren kaliperlerine sahip standart Porsche Seramik Kompozit Fren (PCCB), frenleme esnasında da maksimum performans sergiler.
Maksimum yük olduğunda bile güçlü ve 3500 kg’a kadar çekiş kapasitesi: Cayenne modellerinin sabit fren kaliperleri önde dört pistonlu alüminyum ünitesinden ve arkada da çift pistonlu ünitelerden oluşur.
© 2020 Doğuş Otomotiv Porsche Türkiye. Kullanım Şartları ve Gizlilik/Kişisel Verilerin Korunması Politikası.
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
Porsche araçlarda boya kalınlıkları 350μm’a kadar çıkabilmektedir.
** Tamamen elektrikli Porsche modelleri hakkında önemli bilgilere buradan erişebilirsiniz.
a- Küresel anlamda yaşanan hammadde krizinden dolayı bazı modellerimizde zaman zaman tedarik sorunu yaşanabilmektedir, detaylı bilgi için Yetkili Satıcılarımıza b- Ürün gamımızdaki tüm modeller müşterilerin tercih ettiği opsiyonel ekipmanlarla getirilmekte olup, standart donanımlı araç sipariş edilmemektedir. Tercih edilen opsiyonel ekipmanlı modellerin fiyatları hakkında Yetkili Satıcılarımızdan bilgi alabilirsiniz.
"Hafıza paketine sahip adaptif ön Spor koltuklar (18 ayarlı, elektrikli) tamamen spor sürüşe uygundur. Konfordan ödün vermeden gerçek bir motorspor duygusunu garanti eder. Ön konfor koltukları (14 ayarlı, elektrikli) için opsiyonel olan masaj fonksiyonu uzun yolculuklarda rahatlama sağlar. "
"Tüm Cayenne modellerinin diğer tipik güçlü yönleri: oldukça cömert bir alan ve arka koltuk katlandığında iki kattan fazla büyüyebilen bagaj hacmi. Bu muhteşem çok yönlülüğün yanı sıra, çeşitli kişiselleştirme seçenekleri de vardır. Kısaca: yalnız geziler için neredeyse fazla iyi."
"Dört bölgeli otomatik hava kontrolü; sürücü, ön koltuktaki yolcu ve arka koltuktaki yolcular için birbirinden bağımsız sıcaklık kontrolü sağlar. Aktif karbon filtresi parçacıkları, polenleri ve kokuları hapseder ve araç içine ulaşmadan önce dış havadaki ince tozu tamamen filtreler."
"Porsche İletişim Yönetimi (PCM) ses, navigasyon ve iletişim kontrol merkezinizdir. Full-HD 12.3 inç dokunmatik ekranın yanında PCM ayrıca çeşitli arayüzleri, ses kontrol sistemi ve elbette çevrimiçi bağlantı sağlar. Apple® CarPlay’i kullanmanız da mümkündür."
"Ses: adeta dünyadaki en iyi konser salonlarından birinin içinde gibisinizdir. Toplamda 1.455 watt’lık çıkış, 400 watt’lık D sınıfı dijital kuvvetlendiriciye sahip aktif derin bas hoparlörü, iki yönlü merkez sistemi ve 2.500 cm2’den daha fazla diyafram yüzey alanı olan birbirinden bağımsız kontrol edilebilen 21 hoparlör ve A direğindeki hoparlör ve özel bir 3D algoritmayla yaratılan 3D ses deneyimi."
"14 hoparlör ve ayrı bir derin bas hoparlörü içeren kuvvetlendirici kanallarıyla birlikte toplamda elde edilen 710 watt’lık çıkış dengeli, aslına sadık olarak yeniden üretilen ses ortamı sağlar. BOSE® SoundTrue Geliştirme Teknolojisi, sıkıştırılmış dosya formatları için daha da iyi bir ses kalitesi ve dinamiği sağlar."
Porsche InnoDrive¹ rotanızın üzerindeki hız limitlerini ve yol üzerindeki eğimleri siz varmadan öğrenir. Ve vites değiştirme stratejisini ve hızını uyarlar.
¹ Porsche InnoDrive sınırlamalara tabidir. Sürücü, sürüş tarzını daima takip etmeli ve şüpheye düştüğünde de müdahale etmelidir. Sistem, fren veya gaz pedalı kullanılarak devre dışı bırakılabilir.
Serbestçe ayarlanabilir, tam renkli göz hizası ekranı yolculukla ilgili tüm bilgileri doğrudan şoförün görüş alanına yansıtır.
Not: film, Gece Görüş Yardımı’nı farları kısaca yayalara yakıp söndüren Porsche Dinamik Aydınlatma Sistemi Plus (PDLS Plus) ile birlikte göstermektedir.
Dinamik mesafe kontrolüne ek olarak Porsche Dinamik Aydınlatma Sistemi Plus (PDLS Plus), navigasyon verilerine dayalı dinamik viraj lambaları ve dört yol ağzı lambası da içerir. LED matris ışını, diğer araçlardaki şoförlerin gözünün alınmasını, yansıtıcı trafik işaretlerinin ışık içinde kaybolmasını ve sürücülerin dikkatinin daha az dağılmasını sağlayacak şekilde kalıcı uzun far konisinin kimi kısımlarını özellikle devre dışı bırakır.
Gece Görüş Asistanı, yayaları ve büyük vahşi hayvanları farların menziline girmeden önce algılamak için bir kızılötesi kamera kullanır. Gösterge panelindeki termal görüntü sürücüyü uyarır.
Aktif Park Asistanı¹ park yerlerini otomatik olarak algılar ve büyüklüklerini ölçer. Park koşulları uygunsa paralel ve dik park işlemlerini başlatabilirsiniz. Sistem, direksiyon ve aracın ileri ve geri hareket kontrolünü devralır.
¹Not: belirtilen işlevler, sistem sınırlamalarının izin verdiği yerlerde sürücüyü destekler. Sorumluluk hala sürücünündür ve sürücü yoldaki trafiğe gereken dikkati göstermelidir.
Remote ParkAssist¹ ², park etmeyi kolaylaştıran birçok akıllı yardım sistemini birleştirir. Örneğin, uzaktan park etme¹ ², aracınızla paralel ve dikey park yerlerine girmek ve çıkmak için akıllı telefonunuzu aracın dışından kullanmanızı sağlar.
¹ Not: belirtilen işlevler, sistem sınırlamalarının izin verdiği yerlerde sürücüyü destekler. Sorumluluk hala sürücünündür ve sürücü yoldaki trafiğe gereken dikkati göstermelidir.
² Yalnızca iPhone 7 ve iOS 13.0 ve üzeri Apple iPhone telefonlar tarafından desteklenir.
Şerit Takip Yardımı aracı şeritte tutmaya yararken Şerit Değiştirme Yardımı aracın arkasındaki alanı ve kör noktalarını takip etmek için radar temelli bir teknolojiden faydalanır.
Çarpışma Önleme ve Frenleme Asistanı çarpışma alanındaki araçları, yayaları ya da bisikletlileri tespit eder, sürücüyü uyarır ve gerekli olduğu durumda otomatik acil durdurma işlemini gerçekleştirir.
Not: film, Gece Görüş Yardımı’nı farları kısaca yayalara yakıp söndüren Porsche Dinamik Aydınlatma Sistemi Plus (PDLS Plus) ile birlikte göstermektedir.
Çevrimiçi sesli komut sisteminiz Voice Pilot, yardım sağlayarak gözünüzü yoldan ve trafikten ayırmamanızı sağlar. Sadece nereye gitmek istediğinizi veya ne aradığınızı söyleyin.
Gerçek zamanlı trafik verilerini kullanarak oraya daha hızlı ve daha az stresle ulaşın, trafik hacmini önceden belirlemenize ve sizi uygun alternatif rotalar hakkında bol zaman içinde bilgilendirmenize olanak tanır.
© 2020 Doğuş Otomotiv Porsche Türkiye. Kullanım Şartları ve Gizlilik/Kişisel Verilerin Korunması Politikası.
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
Porsche araçlarda boya kalınlıkları 350μm’a kadar çıkabilmektedir.
** Tamamen elektrikli Porsche modelleri hakkında önemli bilgilere buradan erişebilirsiniz.
a- Küresel anlamda yaşanan hammadde krizinden dolayı bazı modellerimizde zaman zaman tedarik sorunu yaşanabilmektedir, detaylı bilgi için Yetkili Satıcılarımıza b- Ürün gamımızdaki tüm modeller müşterilerin tercih ettiği opsiyonel ekipmanlarla getirilmekte olup, standart donanımlı araç sipariş edilmemektedir. Tercih edilen opsiyonel ekipmanlı modellerin fiyatları hakkında Yetkili Satıcılarımızdan bilgi alabilirsiniz.
Sevdiğiniz her şeyde olduğu gibi, asla yeterli değildir. Bu nedenle
Daha fazla özgürlük için mücadele etmeye yetecek güç: 338kW (460PS) ve 620Nm tork ile 4.0 litrelik çift turbo V8 motor, hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacak bir sürüşü mümkün kılıyor.
Çarpıcı ön paneli, yan etekleri ve aerodinamik tavan spoyleri (yalnızca Cayenne GTS'de) ile Sport Design Paketinin ayırt edici görünümü sportif performansın bir ifadesidir.
GTS modelleri için özel olarak tasarlanmış sesiyle siyah spor egzoz sistemi, etkileyici bir görüntüye sahip. Cayenne GTS Coupé’de lightweight sport paketinin bir parçası olarak spor egzoz sistemi, merkezi olarak yerleştirilmiş spor egzoz borularına sahip.
Tüm GTS modellerinde sürüş dinamiklerini ve stabiliteyi kontrol etmek için 20 mm alçaltılmış çelik şasi veya opsiyonel adaptif havalı süspansiyon ve ayrıca Porsche Dinamik Tork Kontrolü Plus (PTV Plus) bulunuyor. Porsche Aktif Süspansiyon Yönetimi (PASM) daha sportif bir karaktere sahip.
Cayenne GTS modellerinin yarış serisi, kırmızı renkli fren kaliperleri ile süslenmiştir. Önde altı pistonlu alüminyum monoblok sabit fren kaliperleri. Kısa pedal hareketi, hassas baskı noktası; güçlendirilmiş ve yüksek performansa uygunfren:
GTS'ye özel iç mekan, koltuk başlıklarında GTS logolu GTS Sport koltuklar (sekiz yönlü, elektrikli), deri iç mekan, zengin Alcantara® paketi, siyah renkte fırçalanmış alüminyum iç mekan paketi, 'Cayenne GTS' logolu siyah fırçalanmış alüminyum kapı eşiği koruması içeriyor. Karmin Kırmızı veya Tebeşir renkte opsiyonel dekoratif dikişler ile ‘GTS’ logolu devir sayacı ve kontrast renkler iç mekanı daha da zenginleştiriyor.
Cayenne GTS modellerinin direksiyonunun arkasında rotayı siz belirliyorsunuz ancak yola yakın, saten siyah 21 inç RS Spyder Design jantlar wide track özelliğini kendinden emin şekilde göz alıcı hale getiriyor.
© 2020 Doğuş Otomotiv Porsche Türkiye. Kullanım Şartları ve Gizlilik/Kişisel Verilerin Korunması Politikası.
* Veriler yasaların gerektirdiği ölçüm yöntemleri ile tespit edilmiştir. 1 Eylül 2017 tarihinden itibaren yeni araçlar, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonunun ölçümü için daha gerçekçi bir test prosedürü olan Dünya Çapında Uyumlu Hafif Araçlar Test Prosedürü (WLTP) doğrultusunda tip onayına tabi tutulmaktadır. 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren WLTP, Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü’nün (NEDC) yerini alacaktır. Test koşullarının daha gerçekçi olması sayesinde, WLTP’ye göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu değerleri birçok durumda NEDC değerlerinden daha yüksektir. Bu, 1 Eylül 2018 tarihinden itibaren araçların vergilendirilmesinde değişikliklere neden olabilir. WLTP ile NEDC arasındaki farklar hakkında daha fazla bilgi için www.porsche.com/wltp adresini ziyaret edin.
Bugün, kullanılan test yöntemine bağlı olmaksızın, hala NEDC değerlerini belirtmekle yükümlüyüz. WLTP değerlerinin bildirilmesi, şimdilik isteğe bağlıdır. WLTP doğrultusunda tip onayından geçen yeni araçlar için NEDC değerleri, bu geçiş sürecinde WLTP değerlerinden türetilecektir. NEDC değerlerinin aralıklar şeklinde belirtilmesi ölçüsünde, bu değerler belirli bir araç ile ilişkilendirilemez ve bir teklif parçası oluşturmaz. Sunulan veriler, yalnızca farklı araç tiplerinin karşılaştırılmasını amaçlamaktadır. hava ve trafik koşulları, aynı zamanda sürücünün sürüş davranışlarına ek olarak ekstra özellikler ve aksesuarlar (eklentiler, lastik formatları, vb.), ağırlık, tekerlek dönme direnci ve aerodinamik özellikler gibi ilgili araç parametrelerini değiştirebilir ve yakıt tüketimi, elektrik tüketimi, CO2 emisyonu ve performans değerlerini etkileyebilir.
Porsche araçlarda boya kalınlıkları 350μm’a kadar çıkabilmektedir.
** Tamamen elektrikli Porsche modelleri hakkında önemli bilgilere buradan erişebilirsiniz.
a- Küresel anlamda yaşanan hammadde krizinden dolayı bazı modellerimizde zaman zaman tedarik sorunu yaşanabilmektedir, detaylı bilgi için Yetkili Satıcılarımıza b- Ürün gamımızdaki tüm modeller müşterilerin tercih ettiği opsiyonel ekipmanlarla getirilmekte olup, standart donanımlı araç sipariş edilmemektedir. Tercih edilen opsiyonel ekipmanlı modellerin fiyatları hakkında Yetkili Satıcılarımızdan bilgi alabilirsiniz.